تماس امین زاده ، صفایی فراهانی و رمضان زاده با خانواده

۱:۵۶ bamardum 0 نظر

تماس امین زاده ، صفایی فراهانی و رمضان زاده با خانواده

به گزارش موج آزادی ، آقایان محسن امین زاده معاون وزیر امور خارجه دولت اصلاحات ، عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی و محسن صفایی فراهانی رییس سابق فدراسیون فوتبال و نماینده مجلس ششم که از روز 23 خرداد پس از اعلام نتیجه انتخابات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل گشته اند پس از گذشت 36 روز عصر روز یکشنبه موفق به تماس با همسرانشان شدند .

این تماس های تلفنی در حالی صورت گرفت که همسران نامبردگان به منظور شرکت در جلسه مجمع روحانیون مبارز به دفتر این تشکل رفته بودند .

حسین رسام تحلیگر سیاسی سفارت بریتانیا آزاد شد

حسین رسام، تحلیلگر سیاسی ارشد سفارت بریتانیا در تهران ، شامگاه روز یک شنبه ، با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی آزاد شد .

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، حسین رسام کارمند ایرانی سفارت بریتانیا ساعت 21 روز یکشنبه آزاد شد .

حسین رسام که به همراه هشت کارمند ایرانی سفارت بریتانیا، در روز هفتم تیربازداشت شده بود از سوی غلامحسين محسنی اژه ای، وزير اطلاعات ايران به دلیل هدایت اغتشاشات تحت پوشش نیروهای محلی و القا نظر به جامعه مجرم شناخته شده است اما دولت بریتانیا به شدت این اتهامات را تکذیب کرد.

این کارمند ایرانی سفارت بریتانیا در حال حاضر با اتهام اقدام بر علیه ملی روبرو است .

بی اطلاعی از وضعیت پوران و حمید ابراهیم نژاد

پوران و حمید ابراهیم نژاد، برادر و خواهر شهید عزت ابراهیم ‌نژاد از روز 16 تیرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده اند .

به گزارش خبرگزاری هرانا ، پوران و حمید ابراهیم نژاد که از روز 16 تیر در شهر خرم آباد توسط نیروهای امنیتی همراه با ضرب و شتم بازداشت شده اند خبری در دست نیست .

عزت ابراهیم نژاد فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه چمران اهواز و یکی از قربانیان حمله‌ی انصار حزب الله و نیروی انتظامی به خواب‌گاه دانش‌جویان در کوی دانشگاه تهران است. عوامل قتل وی هیچ‌گاه محاکمه نشدند و خود او پس از مرگ توسط دادگاه انقلاب متهم به اقدام علیه امنیت ملی شد.

مراسم خاک سپاری محمد کامرانی برگزار شد

پیکر محمد کامرانی که بر اثر جراحت‌های وارد شده در زندان اوین، پنجشنبه گذشته در بیمارستان مهر تهران از دنیا رفته بود ، صبح شنبه 27 تیر ماه 1388 در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش موج آزادی محمد کامرانی 18 ساله روز هجدهم تیر در حوالی میدان ولیعصر تهران دستگیر و به بازداشتگاه کهریزک و سپس به بازداشتگاه اوین منتقل شد .


خانواده کامرانی که برای آزادی او در روز چهارشنبه 24 تیر ماه به زندان اوین مراجعه کردند با خبر شدند وی به دلیل جراحت به بیمارستان لقمان منتقل شده .

پیکر شهید محمد کامرانی صبح روز شنبه 27 تیر همزمان با شهادت ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) در میان حزن و اندوه دوستان و خانواده داغدارش تشییع و در قطعه 221 بهشت زهرا به خاک سپرده شد .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: