چند خبر

۱۸:۵۴ bamardum 0 نظر

بر اثر حفاري شركت آب و فاضلاب استان خوزستان يك محوطه باستاني دوره عيلام ميانه به همراه تعداد زيادي از اشياي قديمي از جنس طلا متعلق به اين دوران كشف شد.پس ازاين اتفاق منطقه تحت تدابير شديد امنيتي و انتظامي قرار گرفته و رفت و آمد به آنجا كنترل مي شود.گفته مي شود كه رييس اداره ميراث فرهنگي رامهرمز با فشار شديد برخي نهادها به سازمان ميراث فرهنگي به دليل مصاحبه با رسانه ها و اطلاع رساني در مورد اكتشاف از كار بر كنارشد.پيرو اين اتفاق بعضي از كاركنان اين اداره و مسئولان اين پروژه به دادستاني رامهرمز احضار شدند.
منبع: روزنامه اعتماد ملي
-مدير مسوول روزنامه "هم ميهن" گفت‌‏: "هم ميهن" صبح روز شنبه بيست و دوم ارديبهشت ماه منتشر مي شود . "غلامحسين كرباسچي " در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, با بيان اينكه روزنامه "هم ميهن" در تمامي حوزه‌‏هاي سياسي, اقتصادي, اجتماعي, فرهنگي و ورزشي فعاليت خواهد كرد، افزود ‌‏: در صورت اتمام روند فني انتشار روزنامه "هم ميهن" اين روزنامه صبح شنبه منتشر خواهد شد . "كرباسچي"، تصريح كرد ‌‏: روزنامه "هم‌‏ميهن" بر خلاف كارگزاران در تمامي بخش هاي خبري اطلاع رساني خواهد كرد و با صفحه بندي متفاوت با 63 شماره گذشته خود كه پيش از توقيف فعاليت مي كرد منتشر مي شود . مدير مسوول روزنامه "هم ميهن"، تاكيد كرد ‌‏: اين روزنامه به سر دبيري "محمد قوچاني" منتشر خواهد شد و "محمد عطريانفر" نيز به عنوان رئيس شوراي سياستگذاري با ما همكاري خواهد كرد

-بدنبال تجمع روزسه شنیه 18 اردیبهشت ماه معلمان در میدان بهارستان تهران که با برخورد خشونت آمیز پلیس و بازداشت تعدادی از معلمان همراه بود، دستکم 22 نفر از معلمان هنوز در بازداشت بسر می برند. اسامی تعدادی از بازداشت شدگان به شرح زیر است:

اکبر رییس زاده دبیر/ منطقه 2 تهران منصور میرزایی/

دبیر یزد مجتبی ابطحی / دبیر خمینی شهر اصفهان

مصطفی قهرمانی گل/ دبیر منطقه 12 تهران

منصور عبدالحمیدی/ دبیر منطقه 9 تهران

همت شعبانی/ دبیر کرمانشاه

یوسف غلامرضایی/ دبیر منطقه 4 تهران

اکبر اکبری/ دبیر منطقه 4 تهران

احمد قنبری/ دبیر منطقه 4 تهران

سعید تدینی/ دبیر منطقه 13 تهران

غلامرضا شیروانی/ دبیر فلاورجان

اسماعیل رسولخانی/ دبیر ناحیه 2 رباط کریم

رضا عبدی/دبیر منطقه 18 تهران

عباس موسوی/ دبیر ساری

همچنین 5 تن از معلمان بازداشت شده زن هستند که بعد از بازداشت ماموران امنیتی معلمان بازداشت شده را به اداره مفاسد اجتماعی (ساختمان وزرا) انتقال داده اند. اسامی 3 تن از این معلمان به شرح زیر است:

ثریا دارابی

طیبه مییرزایی

خانم صفری

همچنین شاهدان عینی از ضرب و شتم برخی بازداشت شدگان در ابتدای بازداشت در کلانتری شاهپور از جمله خانم طیبه میرزایی دبیر تهرانی خبر داده اند. از مشهد نیز خبر می رسد در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه دو معلم به نامهای نجف آبادی و رجبی بازداشت شده اند.

منبع:ميزان نيوز

-عصر چهارشنبه احمدي نژاد در جمع فرماندهان بسيج سراسر كشور با انتقاد صريح و شفاف از آمارهاي ارائه شده توسط هاشمي رفسنجاني در خصوص وضعيت اقتصادي كشور گفت:اخيراً يك نفر در سخنراني مفصل كه همش دروغ بود چند عدد و رقم ارائه كرد كه واردات بي‌رويه شده و صادرات افت داشته است و اظهار داشت:‌ برخي رسماً پيغام مي‌فرستند كه پا در كفش ما نكن. در پاسخ مي‌گوييم اتفاقاً ما آمده‌ايم كه پا در كفش شما بكنيم

ميزان نيوز

0 نظرات: