دکتر یزدی اتهام اختلاس مالی معتمدی مهر را مردود دانست

۲۰:۵۴ bamardum 0 نظر

دکتر یزدی اتهام اختلاس مالی معتمدی مهر را مردود دانست

دکتر ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی ایران اتهام بازداشت مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سیاسی و مسئول کمیته آموزش نهضت آزادی ایران را به جرم اختلاس مالی مردود دانست .

به گزارش پایگاه خبری میزان : دکتر ابراهیم یزدی در مورد اتهام معتمدی مهر گفت :" خانواده آقای معتمدی مهر و وکیل او قصد دارند با دادگاه تماس بگیرند و خواستار توضیح دقیق در مورد اتهامات و دلیل بازداشت او شوند . "

وزیر امورخارجه دولت موقت با اشاره به خبر خبرگزاری دولتی ایران که معتمدی مهر را عضو"تندرو و افراطی" نهضت آزادی معرفی کرده اظهار داشت :" استفاده از این عبارات توسط خبرگزاری دولتی ایران نشان دهنده انگیزه واقعی مقامات امنیتی و دادگاه انقلاب برای بازداشت آقای معتمدی مهر است ."

ایشان با توجه به این موضوع که رسانه های ایران معمولا در پرونده های مالی از اعلام نام متهمان خودداری می کنند گفت :" قوه قضائیه نیز در مواردی به دلیل اعلام نکردن نام محکومان پرونده های فساد مالی مورد انتقاد قرار گرفته است. "

دبیر کل نهضت آزادی همچنین عنوان داشت :" اگر بازداشت کنندگان می گویند که ایشان مسئله مالی داشته است، می بایست مدعی خصوصی در کار باشد و در آن صورت موضوع به وزارت اطلاعات و دادگاه انقلاب مربوط نمی شود که به منزل او بریزند و کامپیوتر، لپ تاپ و تعداد زیادی سی دی و عکس را از خانه او ببرند".

دکتر ابراهیم یزدی همچنین تاکید کرد :" آقای معتمدی مهر مسئول کمیته آموزش ما و یک حقوقدان برجسته است که در هیچ موسسه دولتی یا نهادی مسئولیت نداشته که بخواهد اختلاس کنند".

شایان ذکر است در حالی که مهدی معتمدی مهر از ظهر روز یکشنبه 30 فروردین ماه سال جاری در بازداشت به سر می برد خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی زمان و تاریخ بازداشت وی را عصر روز دوشنبه 31 فروردین ماه و اتهام معتمدی مهر را " اختلاس از یک موسسه مالی " اعلام کرده است .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: