یک مرد گیلانی در آستانه سنگسار

۱:۳۱ bamardum 0 نظر

یک مرد گیلانی در آستانه سنگسار

یک مرد گیلانی در حالی در آستانه سنگسار قرار گرفته است که آیت الله شاهرودی رئیس قوه قضاییه پیشتر خواستار حفظ شان کشور در عرصه جهانی شده بود .

به گزارش سایت هم میهن آقای محمد علی نوید خمامی فرزند صفر به مجازات سنگسار محکوم گشته و بیم آن می رود که این حکم هر لحظه به اجرا گذاشته شود .

در پانزدهم اسفند87 در اقدامی کم سابقه در گیلان حکم سنگسار " ولی آزاد " اهل پارس آباد مغان به جرم زنای محصنه با دستور قاضی حجت الاسلام کاشانی در شعبه 11 دادگاه کیفری استان و قاضی جاویدنیا دادستان عمومی و انقلاب رشت به صورتی مخفی به اجرا گذاشته شد تا آنجا که جنازه محکوم نیز تحویل خانواده او نشد. اما زنی که با وی در این اتهام شریک بود مورد عفو قرار گرفت.

اکنون با محکوم شدن محمد علی نوید خمامی به مجازات سنگسار بیم آن می رود جریانی در استان گیلان بر خلاف سیاست های قوه قضائیه و شخص آیت الله شاهرودی با اجرای سنگسار سعی در به چالش کشیدن سیاست های این قوه دارد.

اجرای سنگسار در گوشه کنار کشور از جمله گیلان در شرایطی صورت می گیرد که مقام های عالی نظام و قوه قضائیه از جمله رئیس قوه قضائیه بر حفظ شان کشور در عرصه جهانی تاکید کرده اند و پیش از این هم آیت الله شاهرودی خواستار عدم اجرای احکام سنگسار شده بود اما بلافاصله حکم سنگسار در قزوین اجرا شد.


منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: