بازداشت عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران

۲۲:۱۵ bamardum 1 نظر

بازداشت عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران

مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته آموزش نهضت آزادی ایران توسط دادگاه انقلاب بازداشت شد .


مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته آموزش نهضت آزادی ایران ظهر روز یکشنبه 30 فروردین ماه با حکم دادگاه انقلاب تهران در منزل مسکونی اش واقع در گوهردشت کرج بازداشت شد .

گفته می شود این وکیل دادگستری که عضو کمیته انتخابات دفاع از آزاد، سالم و عادلانه نیز می باشد در روزهای قبل از 30 فروردین ماه سال جاری توسط وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی تهدید به بازداشت شده بود .

براساس شنیده ها گمان می رود بازداشت آقای معتمدی مهر در رابطه با صدور بیانیه ای است که قرار است توسط کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه صادر شود .

کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه در بیانیه ای در چارچوب اصول نظارت بين‌المللي بر انتخابات و همچنين در راستاي ايفاي بخشي از تعهدات بين‌المللي نظام جمهوري اسلامي ايران ، طرح ضرورت نظارت نهادهاي ملي و بين‌المللي بر انتخابات پيش رو را مفيد اعلام کرده است .

لازم به توضیح است برخی از سایت ها از جمله سایت جام جم آنلاین و عصر ما در تاریخ 30 فروردین ماه و ساعاتی پس از بازداشت مهدی معتمدی مهر صدور این بیانیه توسط کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه را تلاش براي دخالت بيگانگان در انتخابات عنوان کرده و چهره های شاخصی چون دکتر ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی ایران و شیرین عبادی دارنده جایزه صلح را متهم به رابطه آشكار و پنهاني با بيرون مرزها دانسته اند .

منبع : وبلاگ با مردم

1 نظرات:

سلام

مایه تاسف است ایکاش وزارت اطلاعات بجای دستگیری مردم ضرورت اصلاح قانون اساسی را به حکام گوشزد میکرد