چند خبر

۱۲:۲۷ bamardum 0 نظر

بيانيه انجمن دفاع از آزادي مطبوعات


انجمن دفاع از آزادي مطبوعات با صدور بيانيه اي ضمن اعتراض به "اعمال سانسور و خودسانسوري حکومتي" از مقام ها و نهادهاي حکومتي خواست از "اقدام هاي غيرقانوني در جهت ايجاد فضاي رعب و وحشت در جامعه مطبوعاتي کشور و اعمال سانسور و خودسانسوري در رسانه ها دست" بردارند.


فيلترينگ هم ملي مي شود


با خريد ربات هاي ميليارد توماني فيلترينگ هم ملي مي شود. شبکه يک پارچه فيلترينگ که از اسفند 85 در حال آزمايش است، به زوي راه اندازي مي شود.اين شبکه که با استفاده از ربات هاي هوشمند کار مي کند حتي سايت ها و وبلاگ هايي را که لينک سايت فيلتر شده اي را در متن خود داشته باشند، از دسترس کاربران در ايران خارج مي کند.نکته جالب اينکه مسئولان مخابرات اسم سيستم تازه فيلترينگ را"شبکه ملي فيلترينگ" نهاده اند

منبع :روز


HTTP://WWW.ROOZONLINE.COM


در تمامی مجتمعهای تجاری پایگاه مقاومت بسیج ایجاد می گردد


فرمانده مركز مقاومت بسيج اصناف گفت: با توسعه بسيج اصناف و ارايه برنامه‌هاي فرهنگي متناسب هر واحد صنفي و مجتمع تجاري به پايگاه بسيج تبديل مي‌شود. عبدالصمد احمد‌آبادي مشاور فرمانده منطقه تهران بزرگ و فرمانده مركز بسيج اصناف گفت: امروزه واحدهاي صنفي و توليدي و مجتمع‌هاي تجاري يكي از پرترددترين اماكن سطح جامعه است كه با توسعه و گسترش تفكر صحيح بسيجي در بين اصناف مي‌توان به هر مجتمع تجاري ويا توليدي و حتي به هر مغازه‌اي به عنوان يك پايگاه واقعي بسيج نگاه كرد... بسيج اصناف نيز مانند حوزه‌هاي بسيج محلات و اقشار مختلف تعريف شده است و ما تمام تلاش خود را در جهت اجراي سياست‌هاي كلان نيروي مقاومت بسيج به كار خواهيم بست... ماموريت بسيج اصناف به دليل ماهيت سني و شغلي حاصل اعضاي خود با ماموريت‌هاي سايراقشار بسيج متفاوت است و اين تفاوت ايجاب مي‌كند تا سياستگذاري‌هاي جديدي جهت تامين اهداف متناسب با اصناف صورت پذيرد. لذاگام اول خود را بر ايجاد ارتباط با اصناف و جذب و ساماندهي آنها در يك ساختار ستادي منظم استوار نموديم... ما طي چند ماه گذشته جلسات متعددي را با رييس شوراي اصناف كل كشور، روساي مجامع توليدي و توزيعي و روساي اتحاديه‌هاي صنفي برگزار كرده و در اين جلسات ضمن ايجاد يك ارتباط صحيح و منطقي و تعامل متقابل موضوع نياز اصناف و اتحاديه‌ها به وجود جايگاه بسيج را تشريح كرديم و پيامد آن بر اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، نظامي، ‌علمي و آموزشي بسيج تاكيد شد.


منبع : ادوارنيوز

HTTP://WWW.ADVARNEWS.US


رسوایی مالی دو شرکت حامی ستاد رایحه خوش خدمت : " بهزیست بنیاد " و " بهزیست پترولیوم "

با انتشار گزارشی درباره دست داشتن «موسسه بهزیست بنیاد» در قاچاق پوشاک خارجی و تحت تعقیب قرار گرفتن یکی از نزدیکان رییس جمهوری ایران در این پرونده، روزنامه تهران امروز وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، روز شنبه دوازدهم خرداد نوشت که یکی دیگر از موسسات تابعه سازمان بهزیستی، تحت عنوان «بهزیست پترولیوم» نیز در «قاچاق محصولات پتروشیمی» دست داشته است. به گزارش رادیو فردا، موضوع فساد مالی در سازمان بهزیستی از آنجا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که سایت اقتصاد پنهان، ارگان خبررسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روزدوشنبه، هفتم خرداد، از«کشف یک شبکه بزرگ قاچاق تحت پوشش امور خیریه» خبر داد.

منبع : ميزان نيوز

HTTP://MIZANNEWS.NET

0 نظرات: