رییس شاخه جوانان نهضت آزادی ایران بازداشت شد

۱۶:۲۱ bamardum 0 نظر

رییس شاخه جوانان نهضت آزادی ایران بازداشت شد

عماد بهاور رییس شاخه جوانان و عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران بازداشت شد
مهندس عماد بهاور عضو هسته مرکزی پویش حمایت از خاتمی و موسوی پیش از ظهر روز چهارشنبه ششم خرداد 1388با حکم دادگاه انقلاب (و بدون نشان دادن تعمدی شعبه صادرکننده‌ی حکم) در محل کارش بازداشت شد .

بنا به اظهارات ناظران ، پنج مامور که خود را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی معرفی کرده اند بعد از ضرب و شتم و بازداشت این عضو هسته مرکزی ستاد 88 به منزلش رفته و پس از تفتیش منزل و توقیف پاره‌ای از لوازم شخصی و هارد رایانه ، او را به مکان نامعلومی انتقال داده اند .

در تفتیش منزل مسکونی مهندس بهاور علاوه بر حضور پنج مامور دو مامور زن و یک مامور مرد دیگر هم به این جمع اضافه شده اند . به گفته وکیل وی از تمامی مراحل جستجو و حضور ماموران در داخل منزل و محل کار فیلمبرداری شده است .

تا لحظه مخابره این خبر وکیل ایشان خانم فریده غیرت هیچگونه اطلاعی از مکان و علت بازداشت موکلش ندارد .

لازم به توضیح است پیش از این مهدی معتمدی مهر مسئول کمیته آموزش و عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران در سی فروردین ماه سال جاری در منزل مسکونی اش واقع در گوهردشت کرج به حکم دادگاه انقلاب بازداشت شده است .

بازداشت مهندس بهاور عضو دیگر شاخه جوانان نهضت آزادی ایران درست در فاصله کوتاه مانده به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نشان از موج جدید برخوردها با این تشکل چهل و هشت ساله دارد .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: