ارتقاء کرج به استان از شعار تا واقعیت

۲:۳۸ bamardum 0 نظر

ارتقاء کرج به استان از شعار تا واقعیت

محمود احمدی نژاد روز یکشنبه در ادامه سفرهاي استاني- تبليغاتي خود به شهرستان کرج رفت و خبر از به پایان رسیدن مقدمات ارتقاء این شهرستان به استان داد .

محمود احمدی نژاد در ادامه سفرهاي استاني- تبليغاتي خود در حالی به شهرستان کرج رفت که بنا به اظهار نظر عزیز اکبریان نماینده مردم کرج ، اشتهارد و آسارا در مجلس بسیاری از پروژه هایی که سهم بسزایی برای پیشرفت این کلانشهر داشته و در دور اول سفر هیئت دولت به شهرستان کرج به تصویب رسیده که اجرا نشده از جمله ادامه بزرگراه شهید همت تا کرج، احداث 17 پاسگاه و کلانتری نیروی انتظامی که تاکنون تنها دو پاسگاه خریداری شده و چند پاسگاه نیز در حال احداث بوده ، احداث دانشگاه علوم پزشکی ، طرح تجمیع دانشگاه تربیت معلم کرج .

با این حال محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم در اجتماع مردم این شهر اعلام کرد :" در سفر قبلي دولت وزارت كشور را مامور بررسي ارتقاء سطح تقسيمات كشوري كرج كرد و امروز مطالعات وزارت كشور به پايان رسيده و به فضل الهي ارتقاء كرج در مسير نهايي قرار دارد و با پشتيباني دولت و مردم كرج انجام خواهد شد " .

اما مرتضی تمدن استاندار تهران پیش از سفر محمود احمدی نژاد به شهرستان کرج در اظهار نظری به خبرنگار کرج نیوز گفت : " کمتر شاهد بودم در سفر استاني موضوع تقسيمات کشوري از سوي رييس جمهور اعلام شود چون معمولا يک مسير قانوني و طبيعي را بايد طي کند که ممکن است اعلام دير و يا زود آن باعث سوء برداشت از سوي مردم شود. اگر چنين خواسته اي از طرف مردم بيان شود به طور طبيعي بايد مسير قانوني خود را ابتدا در دولت طي کرده و پس از تصويب به مجلس ارايه شود و در صورت تاييد مجلس شوراي اسلامي با صلاحديد رييس جمهور زمان آن اعلام مي شود. "

لازم به توضیح است سرتاسر شهرستان کرج مملو از بنرهای تبلیغاتی سفر محمود احمدی نژاد و هیئت دولت بود . راههای منتهی به ورزشگاه مخابرات این شهرستان از دو روز قبل توسط اکیپ های مجهز مورد تعمیر و تعویض رویه آسفالت قرار گرفته و روز یکشنبه نیروی راهنمایی و رانندگی مسیرهای منتهی به میدان شهداء ، چهار راه طالقانی ، میدان آجرلو که از اصلی ترین محل های عبور مرور مردم برای دستیابی به محل کسب و کار است مسدود کرده و انتقال مسافر در این مسیرها به طور کامل فلج بود .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: