مير حسين در ديار میرزا کوچک خان

۰:۵۸ bamardum 0 نظر

مير حسين در ديار میرزا کوچک خان

مير حسين موسوي كانديد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، فردا بيست و هفتم اردي بهشت ماه ميهمان شهر رشت است .

عکس میرحسین موسوی دست در دست همسرش، زهرا رهنورد که در حال ترک محل یک نشست انتخاباتی است بر روی تابلویی تبلیغاتی در جلوي ستاد انتخاباتي موسوي واقع در میدان گاز رشت قرار گرفته تصویری ساده اما کم سابقه که نشانگر رابطه ای واقعی ، صمیمی و مهم تر از همه برابر که در آن آخرين نخست وزير جمهوری اسلامی و همسرش نه با فاصله ای دو قدمی که همپا و شانه به شانه در حرکتند و ابایی از گرفتن دست همدیگر در انظار ندارند و اين يعني رسميت يافتن عشق .

در تراکت دعوت از مردم رییس دفتر ارتباطات مردمی موسوی در گیلان آمده است " در آستانه دهمین انتخابات ریاست جمهوری ، فرصتی دست داد تا همنشین آخرین نخست وزیر ایران یادگار دوران جنگ و جهاد و انقلاب جناب آقای مهندس میرحسین موسوی باشیم . همت والای او و تلاش و پایمردی شما مردم غیور و فهیم ، راه توسعه ایران عزیز و فردایی بهتر برای فرزندان مان را از دل صندوق های رای ترسیم می کند . افتخار داریم که میزبان شما در اجتماع پرشور مردم گیلان باشیم ".

چند دختر خردسال با مانتوهايي صورتي كه نشان از تحصيل در مقطع ابتدايي دارد ، خود را براي اجراي سرود آماده مي كنند و همراهان كه از خانواده ها هستند به همراه جمعي از اعضاي ستاد منتظرند تا برنامه ها آغاز شود .
سرودي خوانده مي شود و پس از آن اجراي سرود ملي توسط همين گروه به اجرا در مي آيد و همگان به احترام ميهن بپا مي خيزند .

از بچه هاي كميته جوانان ستاد موسوي جوياي برنامه هاي فردا مي شوم گويا قرار است موسوي پس از حضور در فرودگاه رشت به مزار شهدا برود و از آنجا در آرامگاه ابدي سردار جنگل و يارانش حاضر شود و ساعت يازده به ديدار دانشجويان برود و سپس ساعت شانزده با حضور در سينما بيست و دو بهمن رشت ديداري با فرهيختگان و در نهايت با حضور در ورزشگاه عضدي با اقشار مختلف مردم به صحبت بنشيند .

از يك ميليون و هشتصد و هجده هزار و پانصد و سي و چهار نفر واجد شرايط راي دهي در دوره نهم انتخابات رياست جمهوري يك ميليون و ششصد و چهار هزار و دويست و چهل و چهار نفر در انتخابات شركت كردند . بر اساس كارشناسي هاي صورت گرفته مردم گیلان خارج از مسائل قوميتي ، مذهبي ، فقر و محروميت و برحسب شناخت برنامه هاي كانديداي مورد نظر در پاي صندوق راي حاضر شدند .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: