دیدار شخصیت های سیاسی و اجتماعی با خانواده معتمدی مهر

۲:۵۷ bamardum 0 نظر

دیدار شخصیت های سیاسی و اجتماعی با خانواده معتمدی مهر

تعدادی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی با حضور در منزل مهدی معتمدی مهر با خانواده ایشان دیدار کردند .
تعدادی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی با حضور در منزل مهدی معتمدی مهر از همسر و دختر خردسال ایشان دیدار به عمل آوردند .

آقایان صابر و علیجانی از اعضای ملی _ مذهبی ها در بعدازظهر روز چهارشنبه شانزدهم اردی بهشت ماه با همسر مهدی معتمدی مهر دیدار و از نحوه بازداشت و اتهام و محل نگهداری ایشان مطلع شده و ابراز امیدواری کردند ایشان هر چه سریعتر آزاد شود .

در دیدار دیگری که در بعدازظهر روز پنج شنبه هفدهم اردی بهشت ماه صورت گرفت تعدادی از اعضای ستاد 88 کرج با حضور در منزل معتمدی مهرضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد در سطح شهر کرج از تلاش های مهدی معتمدی مهر در ستاد 88 کرج قدردانی به عمل آورده و خواستار آزادی هر چه سریعتر عضو شورای مرکزی این تشکل شدند .

ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی ایران و وزیر امور خارجه دولت مهدی بازرگان ، محمد توسلی رییس دفتر سیاسی و اولین شهردار تهران پس از انقلاب ، عماد بهاور رییس شاخه جوانان و عضو دفتر سیاسی و روح الله شفیعی عضو شاخه جوانان نهضت آزادی و عضو انجمن اسلامی مهندسین در بعد ازظهر روز جمعه هجدهم اردی بهشت ماه با حضور در منزل پدری مهدی معتمدی مهر با مادر و همسر ایشان دیدار کردند .
در این دیدار همسر مهدی معتمدی مهر گزارشی از روند پرونده ایجاد شده توسط دادگاه انقلاب تهران و عملکرد دو تن از وکلای انتخابی خانواده معتمدی مهرارائه کرد .

ایشان ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر همسرش بتواند از حقوق قانونی همچون داشتن وکیل ، دیدار و تماس با خانواده و مراقبت های پزشکی برخوردار شود .

دکتر ابراهیم یزدی نیز با بیان فرازی هایی از زندگی ائمه (ع) ، زندگی آن بزرگواران را الگوی بسیار آموزنده ای برای پیروان راستین آنها دانسته و ابراز امیدواری کرد مهدی معتمدی مهر در این مرحله از آزمایش الهی در پیشگاه خداوند متعال سربلند بیرون آید .

لازم به توضیح است مهدی معتمدی عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته آموزش نهضت آزادی ایران و عضو کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه ظهر روز یکشنبه 30 فروردین ماه با حکم دادگاه انقلاب تهران در منزل مسکونی اش واقع در گوهردشت کرج بازداشت شد و 19 روز است که امکان هیچگونه تما س یا ملاقاتی با وکلا و همسرش نداشته است .

منبع : با مردم



0 نظرات: