همسر معتمدی مهر : هنوز از مکان بازداشت و اتهام همسرم خبر ندارم

۱۴:۳۸ bamardum 1 نظر

همسر معتمدی مهر : هنوز از مکان بازداشت و اتهام همسرم خبر ندارم

جمعی از اعضای شاخه جوانان نهضت آزادی ایران بعدازظهر روز پنج شنبه دهم اردی بهشت ماه با حضور در منزل مسکونی مهدی معتمدی مهر با همسر و فرزند او دیدار کردند .

در این دیدار همسر معتمدی مهر ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه بازداشت معتمدی مهر بیان داشت :" سه روز پس از بازداشت مهدی برای ملاقات و آگاه شدن از علت و مکان بازداشت همسرم به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کردم که کارکنان دادگاه گفتند معتمدی مهر در مرحله تفهیم اتهام قرار دارد و دوره تحقیقات مقدماتی را به سر می برد و در این مرحله امکان هیچگونه تماس و ملاقاتی ندارد".

وی با بیان اینکه هنوز از اتهام و مکان بازداشت معتمدی مهر پس از گذشت دوازده روز خبر ندارم ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر از مکان و دلیل بازداشت همسرش آگاه شود .

لازم به توضیح است مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سیاسی و دبیر کمیته آموزش نهضت آزادی ایران و عضو کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه ظهر روز یکشنبه 30 فروردین ماه با حکم دادگاه انقلاب تهران در منزل مسکونی اش واقع در گوهردشت کرج بازداشت شد .

برخی از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی اتهام وی را " اختلاس از یک موسسه مالی " عنوان کرده اند که این ادعا از سوی دکتر ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت و دبیر کل نهضت آزادی ایران مردود خوانده شد .

براساس شنیده ها گمان می رود بازداشت آقای معتمدی مهر در رابطه با صدور بیانیه ای است که توسط کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه تحت عنوان "طرح ضرورت نظارت نهادهاي ملي و بين‌المللي بر انتخابات " صادر شد .

منبع : وبلاگ با مردم

1 نظرات:

بي هاي و هوي گفت...

http://ghiloghal.blogfa.com/