استقرار کردان در دفتر رئيس پدافند غير عامل كشور

۱۸:۲۹ bamardum 0 نظر

استقرار کردان در دفتر رئيس پدافند غير عامل كشور

پس از استیضاح وزیر سابق کشور به دلیل جعلی بودن مدرک تحصیلی اش خبرهایی مبنی بر استقرار علی کردان در دفتر سردار داوود احمدی نژاد رئيس پدافند غير عامل كشور منتشر شده است .

به گزارش سایت جهان نیوز علی کردان وزیر سابق کشور از چند روز پيش به اين سو در دفتر داوود احمدي نژاد كه زمانی ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری را برعهده داشت استقرار یافته است که از قرار معلوم حضور وی چالش هاي متعددي را موجب شده است .

این در حالی است که در گذشته برخی منابع خبری اصواگرا علت کناره گیری داوود احمدی نژاد از ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری را انتصابات علی کردان به عنوان وزیر کشور از سوی محمود احمدی نژاد دانسته اند .

از زمان برکناری علی کردان وزیر سابق کشوردولت محمود احمدی نژاد به دلیل جعل مدرک دکترا از دانشگاه معتبر آکسفورد خبرهای متعددی در مورد اشتغال وی منتشر شده است که می توان به معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري ، معاونت اجرايي رئيس جمهور ، رياست سازمان تامين اجتماعي ، مشاور ارشد رئيس جمهور اشاره کرد .

شایان ذکر است علی کردان در گذشته مشاغلی چون مسئول اطلاعات و تحقیقات سپاه پاسداران استان مازندران، دادیار و جانشین دادستان ساری ، فرماندار علی‌آباد کتول و گنبد کاووس ، معاون اداری و مالی سازمان مسکن ، معاون و قائم‌مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، قائم مقام سازمان ایرانگردی و جهانگردی ، معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما ، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما ، معاون وزیر کار و امور اجتماعی، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی ، قائم‌مقام وزارت نفت در کارنامه خود دارد.

منبع : با مردم

0 نظرات: