امروز مقابل مجلس صورت خواهد گرفت : اعتراض مسالمت آمیز دراویش نعمت اللهی

۱:۴۴ bamardum 0 نظر

امروز مقابل مجلس صورت خواهد گرفت : اعتراض مسالمت آمیز دراویش نعمت اللهی

براي اعتراض به عمليات خلاف قانون و تجاوز عده‌اي متخلف به حقوق دراويش و ايرانيان و اقليتهاي مذهبي و تخريب حسینیه ها و اماکن عبادی دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی قرار است امروز سه شنبه سوم اسفند ماه ، ساعت یازده در مقابل مجلس اجتماع مسالمت آمیزی بر گزار شود .

در اطلاعیه دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی آمده است :

برادران و عزیزان ایمانی؛

بنابر اصل بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تبصره 2 قانون جمعیتها، اجتماع جمعی از دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی در ساعت 11 صبح روز شنبه سوم اسفندماه 1387 در مقابل مجلس شورای اسلامی قانونی و شرعی بوده و احتیاج به اخذ هیچگونه مجوزی از سوی ارگانهای رسمی کشور ندارد و از حقوق حقه ملّت ایران می باشد. دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی به جهت حفظ امنیت و نظم عمومی و جلوگیری از سوءاستفاده معاندین تصوف و دشمنان کشور در روز شنبه با رعایت نظم در مقابل مجلس شورای اسلامی اجتماع نموده و با امضای نامه ­ای مبنی بر استیفای حقوق قانونی خود، بدون توقّف، محل را ترک می نمایند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است : بدیهی است در این مراسم هیچگونه حرکتی از سوی دراویش از جمله دادن شعار له و علیه اشخاص و پخش اعلامیه و... و اعمال مغایر با مقررات قانونی کشور انجام نخواهد گرفت.

همزمان با روی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد در طی سه سال گذشته حملات گستردۀ نیروهای امنیتی - انتظامی و بسیج به حسینیه ها و اماکن عبادی ، مزار و اماکن متبرکۀ بزرگان عرفان و تصوف دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی افزایش یافته است که می توان به تخریب سالن اجتماعات این مکتب در اصفهان ، چرمهین ،کرج ،بروجرد ، قم ، کیش و ... همچنین به بازداشت نزدیک به پنجاه نفر در روز پنج شنبه گذشته که در جهت برگزاری مجلس درویشی بر روی خرابه های مقبره درویش ناصرعلی در شهر اصفهان تجمع کرده بودند اشاره کرد .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: