اعتبارنامه نماینده متهم به فساد اخلاقی رد شد

۱:۳۴ bamardum 0 نظر

اعتبارنامه نماینده متهم به فساد اخلاقی رد شد

اعتبارنامه سلمان خدادادي منتخب مردم ملكان ، توسط شعبه 13 بررسي كننده اعتبارنامه منتخبان مجلس هشتم بعد از ظهر روز دوشنبه رد و جهت بررسي به كميسيون تحقيق مجلس محول شد.

جواد جهانگيرزاده نماينده اروميه در مجلس شوراي اسلامي و مخبر شعبه 13بررسي‌كننده اعتبارنامه منتخبان مجلس هشتم در گفت و گو با فارس با اشاره به جلسه بعد از ظهر روز دوشنبه شعبه 13بررسي كننده اعتبارنامه منتخبان مجلس هشتم اظهار داشت : در اين جلسه پرونده سلمان خدادادي منتخب ملكان در مجلس هشتم مطرح شد كه فاطمه آليا نماينده تهران نسبت به اعتبارنامه آقاي خدادادي اعتراض كرد. خانم آليا دلايل اعتراض خود را بيان و آقاي خدادادي نيز توضيحاتي را ارائه كرد. سپس رأي‌گيري در خصوص اعتبارنامه آقاي خدادادي راي‌گيري مخفي با ورقه به عمل آمد كه نهايتاً با رأي اعضاي شعبه، اعتبارنامه ايشان رد و جهت بررسي به كميسيون تحقيق مجلس محول شد.

وی افزود : در جلسه علني فرداي مجلس علاوه بر ارائه گزارش در خصوص اعتبارنامه اين منتخب و سيروس سازدار منتخب مردم مرند و جلفا ، گزارش شعبه 13 در خصوص پرونده رضا عبدالهي نماينده ماهنشان كه هفته گذشته با راي اكثريت اعضاي شعبه به تصويب رسيد، نيز در صحن علني مجلس مطرح خواهد شد.

سلمان خدادادي 46 ساله، معروف به "حاج سلمان" فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملکان در استان آذربايجان ‏شرقي ونماينده اصولگراي دوره ‏هاي پنجم، ششم و هفتم مجلس شوراي اسلامي است ، که پیش از انتخابات مجلس هشتم ابتدا رد صلاحيت شده و سپس با دخالت محمود احمدي نژاد و برخي از اعضاي شوراي نگهبان صلاحيت وي در تهران تائيد ‏شد . نامبرده چهارشنبه اول خرداد ماه 87، لحظاتی پس از قرائت گزارش پر سر صدای تحقیق و تفحص مجلس هفتم از قوه قضاییه ، احضار و پس از انجام تحقيقات و تفهيم اتهام، به ‏اتهام فساد اخلاقي و ارتباط نامشروع بازداشت شد. اما بازداشت سلمان خدادادي با وجود اتهام فساد اخلاقي همان روز به پايان رسيد و وي ، سه شنبه 7 خرداد در ‏جايگاه مخصوص مجلس قرار گرفت و تنها نماينده اي بود که در همين روز مراسم تحليف را انجام داد و با امضاي متن سوگندنامه ، چهارمين دوره نمايندگي مجلس را آغاز کرد .

منبع : با مردم

0 نظرات: