حمید حسین بیگ عراقی از دیگر شهدای پس از انتخابات

۱:۵۹ bamardum 0 نظر

حمید حسین بیگ عراقی از دیگر شهدای پس از انتخابات

خبر شهادت حمید حسین بیگ عراقی پس از گذشت نزدیک به شصت روز رسانه ای شد


به گزارش خبرگزاری هرانا : حمید حسین بیگ عراقی روز 30 خردادماه در حال تردد در خیابان انقلاب تهران حین بازگشت به منزل به ضرب گلوله مستقیم نیروهای لباس شخصی به قلب، به قتل رسید.


وی ساکن بلوار نبرد جنوبی تهران است و 22 سال سن داشت .


از خانواده حمید حسین بیگ عراقی خواسته شده است برای تحویل جسد مبلغ 12 میلیون تومان جهت هزینه های انجام شده پرداخت شود که پس از پیگیری های خانواده این مبلغ به 5 میلیون تومان کاهش یافته است .


بنا بر این گزارش ، خبر فوت حمید حسین بیگ عراقی پس از مدتها بی اطلاعی و سرگردانی خانواده توسط پلیس امنیت اعلام و در تاریخ 4 تیر ماه سال جاری جسد تحویل خانواده گشته که پس از مراسم تشییع در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.


در گزارش دیگری خبرگزاری هرانا از عدم رسیدگی دستگاه قضایی به نحوه مرگ حسین اخترزند از جان باختگان اعتراضات مردمی پس از اعلام نتایج انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ایران در شهر اصفهان خبر داد .


بر این اساس روز 25 خرداد و طی درگیریهای خیابانی در محدود دروازه شیراز شهر اصفهان حسین اخترزند به همراه عده دیگری از مردم به مجتمع پزشکان واقع در دروازه شیراز – بن بست هاله پناه می آورد.


وی در زمان یورش نیروهای لباس شخصی به ساختمان پزشکان در طبقه سوم پناه می گیرد اما به گواه شاهدان عینی توسط نیروهای مزبور پس از ضرب و شتم از طبقه سوم به پائین پرت می شود.


نهایتاً پیکر نیمه جان آقای زند به بیمارستان شریعی این شهر منتقل و پس از ساعاتی در این بیمارستان جان می بازد.
نیروهای امنیتی تحت عنوان اینکه آقای زند به علت سهل انگاری خود از طبقه سوم افتاده است جنازه را به خانواده وی تحویل دادند که تحت تدابیر امنیتی به خاک سپرده شد.


آثار جراحات روی دست چپ ، هر دو پا، کمر ، پهلو و پارگی عمیق دست راست و نیز شهادت شهود بر دخیل بودن نیروهای لباس شخصی در مرگ این شهروند صحه می گذارد.


خانواده اختر زند پس از جان باختن وی، اعلام شکایتی بر علیه نیروهای دخیل در این واقعه کردند اما دستگاه قضایی تحت عنوان اینکه وی به علت سهل انگاری و اقدام فردی از بام به پائین پرت شده است از رسیدگی موثر به پرونده خودداری می کنند.


این اخبار در حالی منتشر می شود که افشاگری مهدی کروبی کاندیدای ریاست جمهوری دوره دهم در مورد ترانه موسوی ابعاد تازه ای یافته است.


انتشار اخبار مربوط به ترانه موسوی سبب توقیف موقت روزنامه اعتماد ملی ارگان حزب اعتماد ملی شد و انتشار این روزنامه در روزهای آینده را در هاله ای از ابهام فرو برده است .


منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: