هاشمی در انتظار سرنوشت طاهری اصفهانی

۱۸:۴۹ bamardum 1 نظر

هاشمی در انتظار سرنوشت طاهری اصفهانی

سایت های خبری نزدیک به محمود احمدی نژاد یک گام جلوتر از دفتر آیت الله خامنه ای خبر انتصاب حجةالاسلام شیخ کاظم صدیقی به امام جمعه جدید تهران و برگزاری نماز جمعه این هفته تهران به امامت ایشان دادند.

بر اساس اخبار منتشر شده در روزنامه ایران ، خبرگزاری دولتی ایرنا و سایت شبکه ایران که هر سه وابسته به موسسه دولتی-مطبوعاتی ایران هستند و زیر نظر وزارت ارشاد اداره می شوند خبر انتصاب حجةالاسلام شیخ کاظم صدیقی به امام جمعه جدید تهران و برگزاری نماز جمعه این هفته تهران به امامت ایشان را در حالی منتشر کردند که طبق ابلاغیه هیات نظارت بر مطبوعات کلیه اخبار مربوط به رهبری باید پس از تایید دفتر وی منتشر شود .

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از سایت ها اجازه امامت نماز جمعه توسط هاشمی رفسنجانی از سوی آیت الله خامنه ای سلب شده و قرار است احمد جنتی در آینده در جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرد .

این شائبه در حالی قوت می گیرد که در جریانی مشابه آیت الله طاهری خرم آبادی امام جمعه سابق اصفهان که از سوی آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی به این سمت انتخاب شده بود در پی انتقاداتی نسبت به حصر آیت الله منتظری از چرخه ائمه جمعه حذف شد و اکنون برای سومین هفته متوالی قرار است نوبت اقامه نماز به امامت هاشمی رفسنجانی که در دو نماز جمعه قبلی به احمد خاتمی و احمد جنتی واگذار شده بود به شخص دیگری واگذار شود .

در تازه ترین موضع گیری های انجام شده بر علیه رییس مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین و عضو جامعه روحانیت مبارز و از اعضای شورای نگهبان در نشست اخیر جامعه روحانیت طبق اظهاراتی از هاشمی رفسنجانی خواسته است اقدام زن و بچه اش را محکوم کند .

همچنین سایت رجانیوز از قول جواد فردوسيان شهروند مشهدي که طي دادخواستي به دادگاه ويژه روحانيت خواستار رسيدگي به تخلفات هاشمي رفسنجاني شده بود افزود : " چند نفر از مسئولان وزارت نفت و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران اعلام آمادگي نموده اند که کليه اسناد و مدارک مورد شکايت از آقاي هاشمي رفسنجاني را در اختيار دادگاه ويژه روحانيت جهت بررسي هاي لازم قرار دهند " .

در اظهار نظر دیگری علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتي احمدي‌نژاد در گفتگویی با ایلنا ضمن اشاره به وجود افراد و دست هایی در كشور که به دنبال تشدید كدورت و سوظن‌ها هستند به ظرفیت هاشمی برای غلبه به این فضا اذعان کرد و افزود : " هاشمي رفسنجاني در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران نتوانست آن تدبير لازم را از خود نشان دهد ، آقاي هاشمي در نماز جمعه نشان دادند كه هنوز در آن شرايطي كه لازم است، قرار نگرفته و آن تدبير لازم را به خرج نداده است " .

مشاور مطبوعاتي احمدي نژاد تصریح کرد: " در مناظره احمدي‌نژاد و موسوي ،توهيني به هاشمي رفسنجاني صورت نگرفت ".

و در همين زمينه تاكيد مي‌كند: " در آن مناظره شخص آقای هاشمي موردسوال قرار نگرفت و رهبر عزیز انقلاب هم در نماز جمعه تصريح كردند كه فرزندان ايشان مورد سوال قرار گرفتند. در اين زمينه اگر شبهه‌اي وجود دارد، مي‌توان از مجاري قانوني پيگيري كرد " .

منبع : وبلاگ با مردم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سر انجام یه وبلاگ پیدا کردم که از خودش مطلب درست و حسابی بنویسه جا داره به همه دوستام معرفیش کنم