عبدالله رمضان زاده : اگر همين شيوه‌ها را دولت دهم ادامه دهد باز با آن مخالفت مي‌كنيم

۱۹:۰۹ bamardum 0 نظر

عبدالله رمضان زاده : اگر همين شيوه‌ها را دولت دهم ادامه دهد باز با آن مخالفت مي‌كنيم

عبدالله رمضان‌زاده و محسن صفایی فراهانی دو عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت اسلامی در حاشيه چهارمين جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات متهمان حوادث پس از انتخابات به چند پرسش خبرنگاران پاسخ داده اند که به بعضی از این پاسخ ها اشاره داریم :

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، عبدالله رمضان زاده قائم مقام جبهه مشارکت ایران اسلامی در پاسخ به سئوالي مبني بر اين‌كه آيا در اوين نگهداري مي‌شويد گفت: به ما گفته‌اند مطلبي در اين ارتباط نگویيم و من امروز 74 روز است كه در انفرادي هستم.

رمضان‌زاده با تاكيد بر اين‌كه فكر مي‌كنم روند دادگاه اشتباه است گفت: به هر حال اختلاف‌نظري بين گروه‌هاي سياسي بوده ما با روش‌هاي اجرايي دولت نهم مخالف بوديم ولي باز هم طرفدار جمهوري اسلامي هستيم اگر همين شيوه‌ها را دولت دهم نيز ادامه دهد باز با آن مخالفت مي‌كنيم ولي طرفداري خود از نظام را ادامه مي‌دهيم.

سخنگوی دولت اصلاحات در مورد نحوه بازداشت خود نيز گفت: در بازداشتم با من برخورد شد چون حكم نشان ندادند ولي در زندان هيچ‌كس با من برخورد بدي نداشت و وقتي همراه پسرم در خيابان سرباز بودم بازداشت شدم.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در مورد ديدار با خانواده‌اش نيز گفت: تاكنون تنها توانسته‌ام چهار بار خانواده‌ام تلفني صحبت كنم.

همچنین محسن صفایی فراهانی عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت در پاسخ به اين پرسش كه رفتار بازجوها با شما در زندان چگونه بود تصريح كرد: دو بخش بود. اجازه بدهيد بخش اول را نگويم اما بخش دوم خوب بود و از آن رضايت دارم.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اين‌كه ارزيابي شما از تشكيل جبهه سياسي توسط موسوي چيست اظهار داشت: از اين موضوع اطلاعي ندارم مي‌دانيد كه از 24 خرداد ماه تاكنون در بازداشتگاه به سرمي‌برم و به دليل اين‌كه هيچ اطلاعاتي به ما نمي‌رسد از چيزي خبر ندارم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه از سوي دادستاني تهران اعلام شده برخي از احزاب خصوصا مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب در آشوب‌هاي خياباني نقش داشتند اظهار كرد: تا جايي كه من اطلاع دارم حزب مشاركت غير از دو اطلاعيه‌اي كه در حمايت از موسوي داده بود يكي در رابطه با حمايت در انتخابات و يكي اطلاعيه در 24 خرداد ماه، اطلاعيه ديگري نداده است و در مدت بازجويي‌هايم نيز غير از اين دو بيانيه به من بيانيه ديگري نشان ندادند.

منبع : با مردم


0 نظرات: