مهرورزي وزارت نفت به مهدي احمدي نژاد

۲۲:۲۶ bamardum 0 نظر

مهرورزي وزارت نفت به مهدي احمدي نژاد

در روزهاي گذشته ، تبليغات شركت بهينه سازي مصرف سوخت در سايت منتسب به مهدي احمدي نژاد ابهاماتي را مبني بر محبت دستگاه مسئول نسبت به اين آقازاده ايجاد كرده است .

تبليغات شركت بهينه سازي مصرف سوخت وابسته به وزارت نفت در سايت ارگان ستادهاي انتخاباتي امتداد مهر كه گفته مي شود مديريت آن با مهدي احمدي نژاد فرزند ارشد محمود احمدي نژاد و و داماد اسفنديار رحيم مشايي است ابهاماتي مبني بر نحوه واگذاري آگهي اين شركت به سايت مزبور بوجود اورده است .

بر اساس مطالب منتشر شده در سايت ها ارگان ستادهاي انتخاباتي امتداد مهر فاقد رتبه بندي مناسب در بين سايت هاي خبري ايراني است و در سايت ساماندهي وزارت ارشاد نيز ثبت رسمي نشده است و مشخص نيست بر چه ضوابط و مقرراتي وزارت نفت اين آگهي پرپول نفتي را به سايت مذكور واگذار كرده است .

سايت شفاف با درج مطلبي تحت عنوان چند سوال از مهدي فرزند محمود احمدي نژاد به اين نكته اشاره كرده است كه شايد گفته شود اين آگهي نيست و يك خيريه است ، آن وقت اين پرسش پيش مي آيد كه چرا سايت مذكور مثلاً براي كميته امداد يا سازمان بهزيستي چنين تبليغي نكرده و براي انجام امور خيريه به وزارت نفت روي آورده است ؟! آيا براي تبليغات خيرخواهانه جايي نيازمند تر از وزارت نفت پيدا نمي شده ؟ .

واقعاً وزارت نفت و بهينه سازي مصرف سوخت چه مقرراتي براي پرداخت آگهي هاي خود دارند ؟ آيا ميزان حمايت يك رسانه از دولت نقشي در پرداخت اين آگهي ها دارد ؟
سايت شفاف در بخشي ديگري از اين مطلب آورده است : " افكار عمومي مايل است بداند و مطمئن شود در اين مملكت همه رفتارها مطابق ضوابط و مقررات صورت مي گيرد و هيچ فردي يا رسانه اي به دليل برخورداري از ارتباطات خاص امتيازي دريافت نمي كند . اين مهم است كه مردم بدانند برخي ادعاها درباره ديگران تنها شعاري براي جلب نظر افكار عمومي نبوده بلكه همگي خود را مكلف به رعايت آن شعارها مي دانند " .

لازم به توضيح است محمود احمدي نژاد رييس جمهور منتصب در جريان مناظره هاي انتخاباتي فرزندان مقام هاي پيشين جمهوري اسلامي را متهم به اخنلاس ، رشوه خواري و اشرافيت گري كرده بود .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: