همزمان با سالگرد دکتر مصدق صورت گرفت : عماد مغنیه به جای مصدق

۱۸:۳۱ bamardum 1 نظر

همزمان با سالگرد دکتر مصدق صورت گرفت : عماد مغنیه به جای مصدق

دبیر کمیته نامگذاری معابر شهر تهران همزمان با برگزاری کنفرانس حمایت از فلسطین ، خبر از نامگذاری خیابانی در شهر تهران به "عماد مغنیه" فرمانده بلند پایه شاخه امنیتی حزب الله لبنان داد .

به گزارش خبرگذاری مهر ، نامدار صداقت دبیر کمیته نامگذاری معابر شهر تهران با اشاره به این موضوع که آیت الله خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی عماد مغنیه را مجاهدی نامیده اند که زندگی و شهادتش حماسه ای است که ملتها را بیدار می کند کمیته نامگذاری معابر شهر تهران همزمان با برگزاری کنفرانس حمایت از فلسطین تصمیم به ارائه پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام مغنیه را به شورای شهر تهران گرفته است .

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران عنوان کرد با توجه به این که این پیشنهاد با اکثریت آراء در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده است قرار است فردا و در مراسمی با شکوه و با حضور خانواده مغنیه تعدادی از میهمانان کنفرانس حمایت از فلسطین، شخصیتهای برجسته مقاومت اسلامی، برخی سفرای خارجی مقیم تهران ، خانواده معظم شهدا و بسیجیان از پلاک خیابان" شهید عماد مغنیه " که در منطقه 6 تهران ، حدفاصل خیابانهای احمد قصیر و خالد اسلامبولی قرار دارد رونمایی شود .

این خبر در حالی بر روی سر خط خبرگزاری ها قرار می گیرد که هنوز بسیاری از چهره های مبارز و ملی کشورمان از جمله دکتر محمد مصدق پیشوای بزرگ و محبوب ملی شدن صنعت نفت که سال های بسیاری از سوی حاکم وقت محمد رضا پهلوی و دستگاه تحت امرش در تبعید به سر برد در میان بزرگ راه ها و خیابان ها و کوچه های شهر تهران جایی ندارد و پیشنهاد نامگذاری خیابانی در پایتخت ایران توسط کمیته نامگذاری معابر شهر تهران و دستگاه های مسئول بارها و بارها مسکوت مانده است که می توان به اظهار نظر یکی از اعضاي اصولگراي شوراي شهر اشاره داشت که پيشنهاد نامگذاري خياباني به نام دكتر مصدق را موضوعی سياسي دانسته است .

منبع : وبلاگ با مردم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام بیاییم یاد بگیریم برای اثبات خود و نظرات خودمان دیگران را نفی نکنیم. دوست عزیز استدلال شما در این خبر با زیر بنای تفکری که آن را تبلیغ می کنید در تضاد است. به یاد داشته باشید یکی از حامیان مهم حرکتهای انقلابی در فلسطین و لبنان مرحوم چمران یکی از اعضای نهضت آزادی بود.کمی دقت کنید.