رد شکایت 40 وکیل سرشناس از ناجا

۱۹:۲۴ bamardum 0 نظر

رد شکایت 40 وکیل سرشناس از ناجا


دیوان عالی کشور شکایت 40 تن از وکلای سرشناس از پلیس برای اجرای طرح امنیت اجتماعی را رد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار مهدی محمدی فرد معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی خبر از رد شکایت 40 تن از وکلای سرشناس از پلیس برای اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط دیوان عالی کشور داد .

معاون حقوقی و امور مجلس ناجا صدور این رای به نفع نیروی انتظامی را از اقدامات حقوقی و پیگیری های دایره تحت امرش دانسته و ابراز داشت :" طرح امنیت اجتماعی برخورد با جرائم عمومی و علنی است که از وظایف ذاتی پلیس بشمار می رود. "

سردار مهدی محمدی فرد طرح امنیت اجتماعی را از برنامه های زمان بندی شده نیروی انتظامی برای برخورد با جرائم عمومی و علنی دانسته و تاکید کرد طرح امنیت اجتماعی یک قانون و وظیفه جدیدی نیست که پلیس اجرا می کند .

اقدام دیوان عالی کشور در قانونی نبودن شکایت 40 وکیل سرشناس از ناجا در حالی صورت می گیرد که چندی پیش سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور در حاشيه اولين همايش پيشگيري از وقوع جرم با اشاره به بیانیه محمود احمدی نژاد مبني بر اينکه دستگاه‌‏ها تاکنون در اين زمينه وظايف خودشان را انجام نداده‌‏اند و يا به درستي انجام نداده‌‏اند دستگاه قضايي، وزارت ارشاد، صدا و سيما ، بسيج، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بازرگاني و دستگاه‌‏هاي ديگر همچون دانشگاه‌‏ها را در اجرای طرح امنیت اجتماعی و راهکارهاي حجاب و عفاف مسئول خواند .

منبع : وبلاگ با مردم

0 نظرات: