اعلام آمادگي جبهه ملي نيوز براي انتشار اخبار نهضت آزادي

۲:۳۹ bamardum 0 نظر

اعلام آمادگي جبهه ملي نيوز براي انتشار اخبار نهضت آزادي

در پي مسدود شدن سايت هاي مرتبط با نهضت آزادي ايران توسط وزارت اطلاعات دولت منتصب محمود احمدي نژاد سايت خبري جبهه ملي ايران JMINEWS.COMبا انتشار بيانيه اي ضمن محكوم كردن اين حركت آمادگي خود را جهت درج مطالب و اخبار نهضت آزادي ايران ابراز داشت .

در بيانيه اين پايگاه خبري آمده است : " خبرگزاری جبهه ملی ایران بستن پایگاه های خبری نهضت آزادی را محکوم می کند و تا زمان بازگشایی اين سایت ها ٬ خود را ملزم به درج و پخش تمام اخبار و بیانیه های نهضت آزادی می داند " .

در سال هاي اخير و از زمان به قدرت رسيدن محمود احمدي نژاد فعاليت دگر انديشان و نيروهاي ملي در ايران با محدوديت هاي فراواني روبرو گشته است .

ممانعت نيروهاي امنيتي انتظامي از برگزاري جلسات قرآن دكتر يزدي و مراسم مذهبي چون نماز عيد فطر و مراسم بزرگداشت آيت الله طالقاني ، مهندس مهدي بازرگان و دكتر يدالله سحابي از بنيانگذاران نهضت آزادي ايران تنها گوشه اي از محدوديت هاي ايجاد شده در سال هاي گذشته است .

پس از برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري همزمان با بازداشت گسترده كادرهاي استاني نهضت آزادي ايران در سراسر كشور فشار مضاعف براي تعطيلي جلسات اين تشكل افزايش يافت و اين تشكل از جلسات هفتگي و ماهانه خود تا به امروز محروم شده است .

در آخرين اقدام وزارت اطلاعات دولت منتصب محمود احمدي نژاد و در پي احضار محمد توسلي رييس دفتر اين تشكل ، ممنوعيت فعالیت سایتهای مرتبط با نهضت آزادی ايران توسط اين وزارت خانه ابلاغ شده است .

در اين رابطه روابط عمومي نهضت آزادي ايران با انتشار بيانيه اي ضمن اظهار تاسف نسبت به رفتارهاي صورت گرفته خلاف قانون حق شکایت و پیگیری قانونی از طریق قوه قضائیه را برای خود محفوظ داشته است .

پيش از اين در فروردين ماه 1380 تمامي فعاليت هاي نهضت آزادي ايران به دليل بازداشت گسترده اعضاي شوراي مركزي و دفتر سياسي و پلمپ دفاتر اين تشكل با مشكلات بسياري روبرو شد .

منبع : با مردم

0 نظرات: