حمله مدافعان قتل هاي زنجبره اي به سران اصلاحات

۳:۳۳ bamardum 0 نظر

حمله مدافعان قتل هاي زنجبره اي به سران اصلاحات


كودتاچيان با پخش تصاويري مشكوك از صدا و سيماي جمهوري اسلامي و انتصاب آن به دانشجويان معترض و هوادار جنبش سبز، بهانه اي براي حمله به مير حسين موسوي ، مهدي كروبي و سيد محمد خاتمي يافتند.


در حالي كه خبرگزاري ها از نشست مشترك سران قواي مجريه، قضائيه و مقننه در دفتر محمود احمدي نژاد خبر داده اند روح‌الله حسينيان نماينده فعلي مجلس ، مؤسسه تنظيم‌ و نشرآثار آيت الله خميني رهبر فقيد انقلاب را يك حزب در خدمت اغراض فتنه خواند .


وي كه زماني رياست مركز اسناد انقلاب اسلامي را بر عهده داشت خواستار بازنگري در اين موسسه شد و افزود : " آيا مؤسسه اي كه امروز به جاي محكوم كردن اين هتاكي صدا و سيما را به نقد كشيده است، نياز به بازنگري ندارد" .


روح الله حسينيان حامي سعيد امامي ، متهم رديف اول قتل هاي زنجيره اي توطئه پاره كردن عكس رهبر فقيد انقلاب را فتنه اي خواند كه زير پرچم موسوي به راه افتاده است .


وي در حاشيه جلسه علني مجلس در جمع خبرنگاران ، معترضان به نتايج انتخابات را اقليت و فتنه گر ناميد و افزود : " وقتي كه جريان فتنه در مقابل نظام ايستاد و با يك ديكتاتوري روشنفكرمابانه تلاش كرد اولا اقليتي را پيروز نشان دهد و سپس بخواهد آن اقليت را تحميل كند، حركتي را انجام داد كه با روح ضد استبدادي امام مغاير بود. اگر اينها در چنين روندي قرار نمي گرفتند و فتنه‌گران را تحريك نمي كردند، قطعاً بدانيد كه چنين اتفاقي رخ نمي داد " .


روح الله حسينيان سران اصلاح طلب را سران فتنه خواند و طرح شعارهايي همچون "نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران" را ساختار شكنانه دانست و برانت نكردن از چنين شعارهايي توسط سران اصلاح طلب را دليل بر همسو بودن با آن عنوان كرد .


روح الله حسينيان در تجمع بدون مجوز از وزارت كشور كه توسط برخي از تشكل هاي دانشجويي منتصب به قواي نظامي در مرقد رهبر فقيد انقلاب برگزار شد نيز حضور پيدا كرده و به ايراد سخنراني پرداخت .


در اين برنامه كه علاوه بر اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل، بسيج دانشجويي و اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان ، سردارعلي فضلي فرمانده بسيج ، مهدي كوچك‌زاده، الياس نادران، حسين فدايي، حسن غفوري‌فرد، محمد كوثري و حميد رسايي نيز حضور داشتند شعارهايي چون «مرگ بر منافق»، «مرگ بر اسلام آمريكايي»، «مرگ بر موسوي»، «مرگ بر خاتمي» و «مرگ بر ...» شنيده مي شد .

سخنان روح‌الله حسينيان قائم مقام سابق دادستان انقلاب در وزارت اطلاعات در حالي مطرح مي شود كه حمايت قاطع از سعيد امامي متهم رديف اول قتل هاي زنجبره اي در برنامه زنده تلويزيوني چراغ در ياد ها به تلخي باقي است .

منبع : با مردم

0 نظرات: