حمله سایت رجانیوز به جبهه ملی

۳:۰۱ bamardum 0 نظر

حمله سایت رجانیوز به جبهه ملی
سایت رجانیوز از حامیان نزدیک به رییس جمهور احمدی نژاد ، ضمن ابراز تاسف از انتشار بیانیه اخیر جبهه ملی در روزنامه کارگزاران ، جبهه ملی را بر اساس حکم رهبر فقید انقلاب مرتد دانست .
این سایت ضمن اشاره به بخش هایی از بیانیه اخیر جبهه ملی ایران ، این عمل روزنامه کارگزران را نوعی تخریب دولت نهم دانسته و آن راتقبیح کرد. در ادامه با اشاره به حکم رهبر فقید انقلاب در پي انکار حکم قصاص از سوي جبهه ملي، اين گروه را مرتد اعلام کرد و از قول ایشان آورده است : " اینها مرتدند . جبهه ملی از امروز محکوم به ارتداد است... متاثرم از اینکه با دست خودشان اینها گور خودشان را کندند. (صحیفه نور جلد 14 صفحه 463- 462) " .
قسمتی از بیانیه که در این گزارش آمده است و به درستی به برنامه های غلط دولت نهم در زمینه اقتصادی توجه دارد به این شرح می باشد « دولت، بدون سیاست مدیریتی صحیح، بی‌اعتنا به منطق و علم اقتصاد و ضرورت تشویق تولید داخلی كه برای مردم اشتغال و درآمد می‌آفریند، به آزادگذاری واردات و بی‌اعتنایی به قاچاق و حتی كاهش یا حذف موردی تعرفه‌های گمركی به نفع افراد خاص یا كالاهای خاص، به بهانه افزایش عرضه در مبارزه با تورم، با ایجاد رقابت ناسالم و ناعادلانه كالاهای ارزان و بی‌كیفیت وارداتی در رقابتی نابرابر با صنایع داخلی، عملا صنایع كشور را به تعطیلی و ورشكستگی كشانده است. در حالی كه انحصار واردات و حلقه‌های تنگ توزیع در دست گروه‌های خاص است، افزایش عرضه یا كاهش هزینه‌ها یا قیمت‌های تمام شده كالاهای وارداتی هیچ تاثیری در كاهش هزینه برای مصرف‌كننده نداشته است.»
بازگشایی پرونده مرتد دانستن جبهه ملی ، قتل‌های زنجیره‌ای ، حوادث کوی دانشگاه و قانونی نبودن برخی از احزاب فعال مبارز با رژیم پهلوی همچون نهضت آزادی و ... که در هفته های گذشته توسط سایت ها و منابع خبری نزدیک به دولت نهم از جمله سایت رجانیوز انجام می پذیرد شاعبه منحرف کردن اذهان عمومی جامعه از مشکلات واقعی کشور را افزایش داده و این رفتار را تلاشی می دانند که با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری سعی دارند ناتوانی دکتر احمدی نژاد و کابینه متبوعش را در زمینه هایی چون تحریم‌های بین‌المللی، تهدیدات امنیتی خارجی، تورم، بیکاری، پرونده هسته‌ای، مشکلات کارگری ، تبعیض های جنسیتی و مسایلی از این دست را به توطئه ها و کارشکنی های داخلی و خارجی نسبت دهند و با این ترفند مسئولیت های بوجود آمده را متوجه دیگران کنند و یا به نوعی شریک خود قلمداد کنند .
منبع : بامردم

آغاز مجدد گشت‌زنی بسیج در ایران

احمد ذوالقدر فرمانده عمليات نيروي مقاومت بسيج اعلام کرد که باتوجه به درخواست‌های مردم و اوضاع اجتماعی ایران از سوم خرداد‌ماه، بسیج گشت‌های خود را در شهرها و محلات آغاز خواهد کرد.
این تصمیم پس از انفجار مرگ ‌بار در حسینیه‌ای در شهر شیراز اتخاذ شد که براثر آن ۱4 نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر نیز زخمی شدند. سال گذشته فرمانده سپاه پاسداران در نامه‌ای به فرمانده پلیس ایران از توقف گشت‌های بسیج در سطح شهر‌ها و محلات خبر داده بود. به‌گزارش این خبرگزاری، ذوالقدر افزود: «گشت‌ها به صورت پياده، ملبس به لباس و نشان مخصوص و حكم ماموريت بوده كه همراه هر يك از گشت‌ها يك ضابط قضايي نيز حضور دارد.» به‌گفته این مقام نظامی، این نیروها وظیفه تامین امنیت ساختمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی و همچنین مقابله با اشرار و جرائم علنی را به عهده دارند، اما تحت هیچ شرایطی حق ندارند بدون حکم وارد حریم خانه کسی بشوند. ایران در ارتباط با بمب گذاری‌ اخیر شیراز ۱۵ نفر را بازداشت و آمریکا و بریتانیا را به کمک آموزشی و مالی در این بمب گذاری‌ها متهم کرده‌است. این فرمانده بسیج با تکرار دوباره اتهامات درخصوص دست داشتن آمریکا در انفجار شیراز گفت: «هدف از انجام اين‌گونه عمليات‌ ايجاد ناامني در كشور بوده كه با حضور گشت‌هاي عملياتي بسيج پاسخ محكمي به آنها داده خواهد شد.» بسیجیان شبه نظامیان داوطلب وابسته به سپاه پاسداران ایران هستند که از جمهوری اسلامی در برابر تهدیدهای خارجی و داخلی دفاع می‌کنند. آمارهای رسمی نشان می‌دهد بسیج، حدود ۱۰ میلیون عضو زن و مرد در نهادهای دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها دارد.
منبع : رادیو زمانه

تعداد گشت‌های ارشاد و امنیت اخلاقی دو برابر می شود
نیروی انتظامی تهران بزرگ روز سه‌شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد «طرح برخورد با بد پوششی و بدحجابی تا منزه شدن سیمای جامعه از هرگونه ناهنجاری های اخلاقی ادامه می‌یابد». به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود، با دو برابر شدن تعداد گشت‌های ارشاد و امنیت اخلاقی بیش از گذشته با مصادیق بد پوششی برخورد خواهد شد. این نیرو در ادامه خاطر نشان کرد، طرح برخورد با بد پوششی و بدحجابی تا منزه شدن سیمای جامعه از هرگونه ناهنجاری های اخلاقی ادامه می‌یابد.

0 نظرات: