نگراني جهان نيوز از تحرك بازار در سالگرد اعتراض به طرح ماليات بر ارزش افزوده

۲۳:۰۰ bamardum 0 نظر

نگراني جهان نيوز از تحرك بازار در سالگرد اعتراض به طرح ماليات بر ارزش افزوده

همزمان با افزايش فشارهاي امنيتي انتظامي بر بازار ، سايت هاي طرفدار محمود احمدي نژاد نگران تحرك بازاريان شهرهاي بزرگ ايران همزمان با سالگرد اجراي طرح ماليات بر ارزش افزوده هستند .

بازداشت تني چند از چهره هاي شناخته شده بازار تهران در طي هفته هاي گذشته توسط نيروهاي امنيتي و انتقال اين چهره ها به بند 209 زندان اوين ناراحتی و نگرانی كسبه بازار را به همراه داشته است .

در پي اين رخداد سايت جهان نيوز ، سايت هاي مخالف دولت منتصب محمود احمدي نژاد را متهم به تحريك بازاريان تهران و شهر هاي بزرگ كرده و مي افزايد : " در همین راستا با تعدادی از افراد فریب خورده در میان تجار ارتباط برقرار کرده اند و تلاش دارند همزمان با تحریک دانشجویان در دانشگاهها بازار را نیز به اغتشاش بکشانند " .

در قسمتي از اين گزارش ضمن تاييد بازداشت هاي صورت گرفته آمده است : " اخیرا تعدادی از مطلعان در وقایع بعد از انتخابات که ردپایی نیز در میان تجار داشتند دستگیر شدند که جریان مرموزی همین موضوع را مستمسک و بهانه ای برای شروع تحریک و تشویق برای تعطیلی بازار کرده است " .

اين سايت زمان آشوب و تعطيلي بازار تهران و چند شهر بزرك را سالگرد اجرای مالیات بر ارزش افزوده دانسته و در نهايت به اين نتيجه رسيده است كه « قاطبه بازاریان را افراد انقلابی و مومن به انقلاب تشکیل می دهند که در همه صحنه و در طول تاریخ انقلاب نسبت به جریانات انحرافی و فتنه انگیز واکنش نشان داده اند » .

لازم به توضيح است محسن دكمه چي و جواد لاري از چهره هاي سرشناس بازار تهران در طي هفته هاي گذشته در محل كسب خود بازداشت شده اند و منازل آنها نيز مورد جستجو و بازرسي قرار گرفته است . همچنين اخبار تاييد نشده اي مبني بر حمايت مالي اين بازاريان از خانواده هايي كه سرپرست آنها دستگر شده اند منتشر شده است .

منبع : با مردم

0 نظرات: