همزمان با افزايش فشارها : كروبي به بهارستان رفت

۱۶:۱۰ bamardum 2 نظر

همزمان با افزايش فشارها : كروبي به بهارستان رفت

در پي انتشار گزارش منتشر شده توسط کمیته سه نفره بررسی تجاوز جنسی به زندانیان مبني بر نبود هيچ گونه مدرکي دال بر تجاوز جنسي به افراد مورد ادعاي آقاي کروبي و نبود مستندات ادعاهاي مطرح شده و طرح اين ادعاها براي انحراف افکار عمومي مهدي كروبي برای برگزاری نشستی مشترک با علی لاریجانی وارد مجلس شورای اسلامی شد.

براساس گزارش پارلمان نيوز مهدي كروبي به درخواست علي لاريجاني براي حضور در اين نشست بعد از ظهر امروز بيست و سوم شهريور ماه 1388 به بهارستان رفت .

در اين جلسه علاوه بر آقايان كروبي و لاريجاني قدرت الله علیخانی نماينده مردم قزوين و عضو فراکسیون خط امام نيز حضور دارند .

اين نشست در حالي برگزار مي شود كه حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر ضرورت برخورد با سران فتنه، خواستار دستگیری و خلع لباس کروبی شد .

جعفر شجوني درخصوص افشای جعلی بودن اسناد کروبی و اهانت وي به امام، انقلاب، ملت و رهبر اظهار داشت: " دولت‌هاي امریکا در 230 سال اخير، حدود 200 بار به کشورهای دنیا تجاوز کردند و خون ریختند، صدام به ایران تجاوز کرد، اسرائیل به فلسطین تجاوز کرد، بعد آقاي كروبي با توهمات خود كاري كرد كه همين‌ها به ما بخندند و ما را متهم به تجاوز كنند " .

وی ادامه داد: " متاسفانه کروبی با کارهای بچه گانه و زشت خود، انقلاب را زیر سوال برد، بنابراین جرم کروبی از سایر افراد بیشتر است و حتما باید محاکمه شود " .

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه پول حرام عامل وضعيت روحي كروبي است اظهار داشت: " آقای کروبی که یک روحانی است، پول انتخابات را از کجا آورد، مگر همین ایشان از شهرام جزایری پول نگرفت، نتیجه آن پول‌های حرام همین است که امروز کروبی گرفتارش شده است و با این کار خود به روحانیت هم اهانت کرده است " .

همچنين حجت‌الاسلام سيدمحمد واعظ موسوي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگويي با فارس اظهار سخنان بي‌پايه و اساس را عامل خدشه دار شدن وفاق و انسجام ملي دانسته و اين امر را مخالف مصالح نظام و امنيت كشور اعلام كرد .

عضو مجلس خبرگان رهبري شرايط كنوني كشور را حساس دانست و افزود : " اگر قرار بر ايراد اشكال و انتقاد است، بايد مستدل، محكم و صحيح باشد و حداقل ابتدا براي خودمان به اثبات برسد " .

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود، برخورد قانوني با اتهامات وارده را مورد توجه قرار داد و گفت: " اين موضوع بايد از سوي مراجع قانوني بررسي شده و ابعاد مختلف آن موشكافي شود و بهتر است كه در سطح جامعه گسترش نيابد " .

وي همچنين تصريح كرد: " بازتاب وسيع اين موضوع در جامعه مي‌تواند هزينه‌هاي بسياري براي نظام در پي داشته و جمع كردن آن بسيار مشكل باشد " .

منبع : با مردم

2 نظرات:

«با ياهومسنجر اين فراخوان را براي کليه دوستاتون بفرستيد» گفت...

راهپيمايي بزرگ روز قدس براي رسيدن به آزادي. ساکنين شهرهاي کوچک مثل تفرش، دامغان و ... اگر براي روز قدس احساس خطر ميکنيد از پنجشنبه به تهران بياييد. اين راهيست براي شما كه اعتراضتان را فرياد كنيد و به درياي ملت بپيونديد. هركسيکه خود را ايراني ميداند به تهران بيايد تا 9صبح جمعه 27شهريور در يك نقطه اين شيربچه آسيا متمركز شويم و قلب تپنده اش را از شر بيماري كشنده ديكتاتوري نجات دهيم. جمعه صبح چنان يار يكديگر خواهيم بود كه سبزي ما سياهي را چون سيلابي بشويد و ببرد. با هم اگر باشيم، باطل رفتني است.

پیشنهاد پای کوبیدن به هنگام راهپیمایی روز قدس، تنها صداست که مي ماند! گفت...

نبايد به هيچ وجه بگذاريم حکومت انبوه جمعيت ما را در روز جمعه از آن خود کند. علاوه بر اينکه از نمادهاي سبز براي رنگي کردن حرکتمان استفاده مي کنيم، پيشنهاد موثر ديگري که داده شده پاي کوبيدن محکم با ريتم خاص به هنگام راهپيمايي روز قدس هست. اينجوري ديگه نميتونن ما را کتمان کنند. جلوي صدا را هيچ جوري نميشه گرفت. یک حرکت اعتراضی کوبنده که لرزه بر اندام دیکتاتور میاندازه! فقط جاهايي که خاک هست اين کار را نبايد بکنيم که گرد و خاک خاطر راهپيمايان سبز را آزرده نکنه. پیشنهاد کم خطر و پر اثری هست. فقط کافیه که 20 نفر از يک جایی شروع کنند به پايکوبي تا به کل جمعيت سرايت کنه. اين پايکوبي وقتی همه با هم هماهنگ باشند چنان قدرتی پیدا می کنه که مثل زمین لزره میمونه و در تاريخ ثبت ميشه. يادمون باشه که تنها صداست که مي ماند! پس صبح روز جمعه، طبل بزرگ زير پاي چپ! اين مورد را اطلاع رساني کنيم تا وقت هست. (بالاترين، دنباله، فيس بوک و ياهومسنجر)