احمدي ن‍ژاد سخنران پيش از خطبه نماز جمعه اين هفته تهران

۱۸:۵۴ bamardum 0 نظر

احمدي ن‍ژاد سخنران پيش از خطبه نماز جمعه اين هفته تهران

در حالي كه منابع نزديك به ميرحسين موسوي از حضور او در راهپيمايي روز قدس خبر مي دهند ، محمود احمدي ن‍ژاد به عنوان سخنران پيش از خطبه از سوي ستاد برگزاري نماز جمعه تهران معرفي شد ।

به گزارش خبرگزاري دولتي ايرنا سيد احمد خاتمي روحاني نزديك به دولت احمدي نژاد براي اقامت نماز جمعه اين هفته تهران توسط ستاد برگزاري نماز جمعه تهران معرفي شد ، همچنين محمود احمدي نژاد به عنوان سخنران پيش از خطبه در نظر گرفته شده است ।

از سوي ديگر اكبر هاشمي رفسنجاني رييس مجلس خبرگان رهبري و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با صدور بيانيه اي مردم مسلمان ايران و اقصي نقاط جهان را به برگزاري با شكوه راهپيمايي روز قدس دعوت كرد ।

در بخشي از اين بيانيه با اشاره به برگزاري سي ساله اين راهپيمايي آمده است : " جمعه آخر ماه مبارك رمضان در محكوميت اشغالگري قدس شريف كه نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يك دولت سراسر نامشرع ، جعلي و غاصب مي باشد به خيابان ها مي آيند وبرائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي بين المللي يك اقليت محدود ، فرياد مي زنند و شاهديم كه اين حضور معنادار هرساله چون زلزله اي پايدار پايه هاي عنكبوتي استبداد و استعمار را مي لرزاند و روح مقاومت را برتن مجروح اين بقعه شريف اسلامي مي دمد । "

در انتهاي بيانيه با توجه به حضور مردم در راهپيمايي روز قدس نوشته شده : " شما نيز مطمئن باشيد كه فجر صادق هميشه بعد ازتيره ترين زمان شب طلوع مي نمايد " ، بسياري از مخالف دولت منتصب محمود احمدي نژاد قسمت پاياني بيانيه را پر معني دانسته اند ।

همچنين بر اساس اخبار منتشر شده در بسياري از سايت ها نزديك به مير حسين موسوي حضور او در راهپيمايي روز قدس قطعي اعلام شده است ।

بر اساس اين اخبار میرحسین به زودی بیانیه‌ای را نیز با موضوع دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس منتشر خواهد کرد।

همزمان با افزايش حضور سبزها و مخالفان دولت منتصب محمود احمدي نژاد در راهپيمايي روز قدس ، جريان هاي اصول گرا ضمن موضع گيري به تهديد در اين مورد پرداخته اند كه مهم ترين آنها مربوط به حسين شريعتمداري مدير مسئول منتخب رهبري در روزنامه كيهان است ।

حسين شريعتمداري در بخشی از سرمقاله شنبه هفته جاري کیهان نوشت: " تمامی كسانی كه روز قدس با شعار و نشانه‌های تفرقه انگیز در صحنه حاضر می‌شوند، چه بدانند و چه ندانند و چه بخواهند و چه نخواهند، مزدور اسرائیل هستند و در این میان، آنها كه دانسته آمده‌اند، در جنایات وحشیانه اسرائیل سهیم می‌باشند و آنان كه به فریب آمد‌ اند، اگرچه، جرم كمتری دارند ولی مقابله با آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است. مگر دیوانه ها مصداق "لیس علی المجنون حرج" نیستند؟ ولی اگر دیوانه‌ای با دشنه قصد كشتن كودك معصومی را داشته باشد، مقابله با او به هر قیمتی كه تمام شود ضروری است، هرچند كه دستگاه قضایی او را به این علت كه دیوانه است، مجرم نشناسد " .

منبع : با مردم

0 نظرات: