هم وطن ، شما معمار آینده خود هستی می خواهی آن را چگونه بسازی

۱۲:۴۶ bamardum 0 نظر

هم وطن ، شما معمار آینده خود هستی می خواهی آن را چگونه بسازی

این دود سیه فام که از بام وطن خاست

از ماست که بر ماست

وین شعله سوزان که بر امد ز چپ و راست

از ماست که بر ماست

جان گر به لب ما رسد ، از غیر ننالیم ، با کس نسگالیم

از خویش بنالیم که جان سخن این جاست

از ماست که بر ماست

تغییر آینده خود ، مردم و کشورمان مستلزم تعهد و مسئولیت هر یک از ما است . ما خود قادر به انتخاب نوع و چگونگی آینده که در پیش رو داریم هستیم . برای تحقق آینده بهتر نیاز به برنامه های عملی قدم به قدم است . شرکت در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری دفع شر از میهن است و انتخاب یکی از کاندیدای اصلاح طلبان (موسوی ، کروبی ) که در چارچوب ساختار کنونی می توانند مانع ادامه یافتن وضع موجود و پاسخ گوی کف مطالبات ما باشند . لذا از تو ای هم وطن می خواهم با حضور در انتخابات گامی برای تغییر بر داری .
دکتر محمد مصدق : من جان خود را در بیان حقیقت و اعتقادم به مخاطره افکندم و دیگران حتی از دادن یک رای ابا دارند .
مهندس مهدی بازرگان : آزادی نه دادنی است نه گرفتنی است ، یاد گرفتنی است .

دکتر علی شریعتی : به خاطر آزادی هر خطری بی خطر است .

آیت الله سید محمود طالقانی : تحمیل به نام دین ، خطرناک ترین تحمیل ها است .
عزت الله سحابی : حضور مردم اسلحه تقلب در انتخابات را کند تر می کند .
رییس شورای ملی مذهبی ، انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را از این جهت حیاتی دانست که مسئله بقا و دوام و تعالی ملت ایران مطرح است .
ایشان از مردم تقاضا کرد که اگر به سرنوشت خود ، ملت و میهن علاقه مند هستید در این انتخابات شرکت کنید و ترس تقلب در انتخابات نداشته باشید چرا که حضور گسترده مردم ، اسلحه تقلب در انتخابات را کند تر می کند .
عزت الله سحابی افزود : " اگر عمر این دولت برای 4 سال دیگر ادامه پیدا کند از موجودیت ایران چیزی باقی نخواهد ماند " .
ابراهیم یزدی : شرکت در انتخابات یعنی حرکت برای تغییر وضع موجود .
دکتر ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت و دبیر کل نهضت آزادی ایران در پیامی تصویری اظهار داشت : " معلوم هست چرا باید در انتخابات شرکت کرد . اگر نخواهیم شرکت کنیم ، حق نداریم اعتراض کنیم ، به کی می خواهیم اعتراض کنیم ، آن کسی که در انتخابات شرکت نمی کند چه راه حلی ارائه می دهد نشستن در خانه و عافیت طلبی . شرکت نکردن در انتخابت یعنی ایجاد اشکال در فرایند تغییر ، غیبت در انتخابات یعنی واگذاری کنترل یک ملت هفتاد میلیونی به دست یک اقلیت که آرای کافی ندارند ".
خاتمي: براي نجات كشور از مهلكه‌اي كه در آن گرفتاريم در انتخابات شركت كنيد
سید محمد خاتمی در جمع مردم اصفهان با تاکید بر این نکته که مردم ما حاكماني مي‌خواهند كه به آنها دروغ نگويند، اظهار داشت : مردم ما حاكماني مي‌خواهند كه حاصل كار آنها تورم و ركود نباشد. مردم ما حاكماني مي‌خواهند كه زمينه اهانت به آنها را فراهم نياورند. مردم ما حاكماني مي‌خواهند كه در عين دفاع از اصول، جلوي تحريم و فشارها را به ايران بگيرند ".
رئيس دولت اصلاحات حضور گسترده مردم براي نجات كشور از مهلكه‌اي كه در آن گرفتار شده‌ايم را ضروری خواند و شرکت گسترده در انتخابات را باطل‌السحر دانست .
رخشان بنی اعتماد : رای ندادن در شرایط حاضر هیچ معنایی جز این ندارد که من نابودی ایران را می خواهم. یعنی من به جبران هر آن چه دولت ها بر من رواداشته اند، انتقام از ملت و سر زمینم می گیرم. اگر به عنوان شهروند تا بحال به پشیزی نیارزیده ام، هزینه آن را از جیب مردم بی دفاع می خواهم.
یعنی اگر تا به حال، صدای هرمنتقد و آزادی خواهی در گلو و زندان خفه شده، بهت زده مقابل قوطی تلویزیون نشسته ام و دروغ ها و اسرار مگوهایی را در این چندروزه شنیده ام که بوی توطئه ای جانانه را می دهد و می خواهم که در افتخار برهم ربختن گربه نقشه ایران،ُ سهیم باشم.
پرویز پرستویی : بنده با افتخار به کسی رای می دهم که پرچم سبزش نشان از پرچم سبز سالار شهیدان است به امید بهروزی و پیروزی روزافزون برای ملت مهربان .
یادم باشد

حرفی نزنم که به کسی بربخورد

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

راهی نروم که بیراه باشد

نگاهی نکنم

که دل کسی بلرزد

یادم باشد

که روز و روزگار خوش است همه چیز بر وفق مراد است خوب!!!

تنها

تنها دل ما دل نیست.

آره !

در قسمت پایانی بیانیه اعلام حمایت پرویز پرستویی آمده است : " حالا حرف آخرم این است که ملت ایران ملت شریف و نجیب و رنج کشیده برای اثبات حقوق شهروندی و سربلندی و سرافرازی کشور ایران به طور جدی در این امر مهم شرکت کنند و کسی را انتخاب کنند که شایسته است و قابل اطمینان و اعتماد .به کسی که دلش برای ملتش می تپد، رای بدهند. به همین خاطر بنده با افتخار به کسی رای می دهم که پرچم سبزش نشان از پرچم سبز سالار شهیدان است به امید بهروزی و پیروزی روزافزون برای ملت مهربان " .
اعضا و علاقه مندان به نهضت آزادی ایران ساعت ده صبح روز جمعه بیست دوم خرداد با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق رای می ریزند .
امیر حسین کاظمی
وبلاگ با مردم

0 نظرات: