میراث فرهنگی در تصویری چاپ شده خلیج فارس را خلیج عربی نامید

۲۰:۲۲ bamardum 0 نظر

میراث فرهنگی در تصویری چاپ شده خلیج فارس را خلیج عربی نامید

سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر با انتشار و توزيع پوستري در دومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تنها تصوير چاپ‌ شده از جاذبه‌هاي ايران نام خليج‌فارس را خليج عربي نوشته، و دلیل این اشتباه فاحش را سهل انگاری در نظارت بر چاپ این تصویر نامید . به گزارش تابناک ، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر در دومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تهران اقدام به توزيع تنها تصوير چاپ‌ شده از جاذبه‌هاي ايران کرده و از آنجا كه سرمايه‌گذاران و ميهمانان خارجي بسياري در اين همايش حضور داشتند انتشار و توزيع اين تصوير که در آن به جای خلیج فارس از عنوان جعلی خلیج عربی استفاده شده پرسش‌هاي زيادي را ايجاد كرده است. حميد زارعي معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي استان بوشهر در گفت و گویی با میراث خبر دلیل این اشتباه جبران ناپذیر را عجله و دقت نداشتن بر نظارت در چاپ این تصویر اعلام کرده است .

معاون سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر، بد‌حسابي اداره‌هاي دولتي به بخش خصوصي ، کسری بودجه جهت اختصاص یافتن به چنین امری و طولانی شدن تهیه این پوستر را از دلایل دیگر این اشتباه عنوان کرد .
زارعي در پايان يادآور شد استان بوشهر تنها استاني است كه در دومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري اقدام به توزيع پوستر، لمينت، بنر و كتابچه كرده است .

لازم به توضیح می باشد که کنفرانس گشت دريايي خاورميانه با هدف بررسي نقش توريسم گشت دريايي و رشد آن در منطقه خليج فارس به عنوان يک مقصد مناسب براي گشت زني توريستي زمستاني به زودي در دبي برگزار مي شود که هدف از برگزاري اين کنفرانس بررسي موانع و راهکاري مناسب براي رشد و توسعه بندرها و ترمينال هاي گشت دريايي و نقش توريسم گشت دريايي و رشد آن در منطقه خليج فارس به عنوان يک مقصد مناسب براي گشت زني توريستي زمستاني مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

منبع : با مردم

0 نظرات: